.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اعتراض به رد صلاحیت ایثارگران در گلستان
جمعی از رزمندگان، جانبازان، ایثارگران، خانواده های شهیدان، کارگزاران نظام و مدیران سابق و فعلی اجرایی در گرگان و استان گلستان، با ارسال نامه ای سرگشاده به آیت اله سیدکاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه گرگان ...

جمعی از رزمندگان، جانبازان، ایثارگران، خانواده های شهیدان، کارگزاران نظام و مدیران سابق و فعلی اجرایی در گرگان و استان گلستان، با ارسال نامه ای سرگشاده به آیت اله سیدکاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه گرگان و نماینده 4 دوره مجلس خبرگان رهبری، به رد صلاحیت گسترده و ناعادلانه بسیجیان، فرهنگیان، روحانیان و دانشگاهیان و اصلاح طلبان در سراسر کشور و در گرگان و استان گلستان شدیداً اعتراض نمودند.

 متن کامل نامه مذکور این قرار است:

بسم الله الرحمن الرحیم جمعه 12/11/1386 «نگذارید انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بیفتد.» امام خمینی(ره)

حضرت آیت الله سیدکاظم نورمفیدی، نماینده محترم ولی فقیه در استان گلستان با سلام و احترام، همانگونه که مستحضرید در مقدمه برگزاری انتخابات هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی، هیئت های اجرایی زیر نظر فرمانداران و وزارت کشور دولت نهم، به شکلی عجیب و غریب و بی سابقه در تاریخ برگزاری انتخابات، جمع کثیری از شهروندان معتبر را از حقوق طبیعی، قانونی و انسانی محروم نموده و نامزدهای نمایندگی مجلس را با تیغ استصواب که در گذشته همواره به وسیله هیئت نظارت شورای نگهبان به کار گرفته می شد، بی رحمانه و ظالمانه رد صلاحیت نمودند.
تأسف بارتر آنکه «مهرورزیِ» دولت احمدی نژاد به حذف کسانی منجر شده است که عمر و جوانی خود را در راه پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع قهرمانانه در جنگ تحمیلی سپری کرده اند؛ بسیجیان و سپاهیانی که سالهای طولانی در خطوط مقدم جبهه های نبرد خدمت و ایثار نموده، با دشمنان دین و میهن مبارزه کرده، افتخار آفریده، نام ایران را بلندآوازه کرده، تاریخ و جایگاه ایران را در جهان اعتلاء بخشیده اند.
برخی از ردصلاحیت شدگان آزادگان و ایثارگرانی هستند که اعضای بدن و بخشی از سلامت خود را از دست داده و یا عزیزانشان را به عنوان شهید به اسلام و ایران عزیز تقدیم کرده اند. بعضی دیگر از این عزیزان، مردان و زنان جهادگر و روحانیانی هستند که در عرصه های دینی و علمی به توفیقات درخشانی دست یافته اند و هم اکنون نیز از شخصیت های مفید و مؤثر و از نمونه های برجسته ای هستند که جامعه از خدمات ارزنده آنان در عرصه های مختلف بهره مند است.
در میان ردصلاحیت شدگان افرادی وجود دارند که در سالهای دفاع مقدس مسوولیت های مهم، از وزارت و معاونت وزیر تا استانداری و فرمانداری و چندین دوره نمایندگی مجالس شورای اسلامی و خبرگان و مسولیت های مهم قضایی، سیاسی، و فرهنگی و اجتماعی را عهده دار بوده اند؛ به علاوه از اقشار شریف جامعه مانند پزشکان، فرهنگیان و مدیران اجرایی و کارمندان و از خانواده های مذهبی، معتبر و خوشنام و مورد وثوق و اعتماد مردم بوده و هستند که سالها و بلکه چند دهه است که مایه آبرو و افتخار برای ایران و ایرانیان، و دارای تجارب مثبت، متنوع، گسترده و ارزشمند هستند و جزو سرمایه های ملی و میراث ارزشمند جامعه امروز برای آیندگان به شمار می روند. بسیار مأیوس کننده و آزاردهنده است که انسانهایی منضبط، قانونمند و وفادار به انقلاب و جمهوری اسلامی، بدون هرگونه استناد قانونی و بدون آنکه در تمام عمرشان حتی یکبار در دادگاهی حضور یافته باشند، این چنین بی محابا به انواع اتهامات گُنگ و مبهم و بی پایه و به مجازات های سنگین محکوم و از ابتدایی ترین حقوق انسانی و اجتماعی خود محروم می شوند.
وای براین ملت! و وای بر این دولت! و وای بر این حکومت! از اینرو ما، جمعی از رزمندگان، جانبازان، ایثارگران و خانواده های زجرکشیده، انزجار شدید خود را از اِعمال سیاست های تنگ نظرانه، غیرقانونی و غیرانسانی که به حذف فرزندان خدوم میهن از عرصه سازندگی و خدمت رسانی گردیده است اعلام نموه و مُصراً از جنابعالی می خواهیم از هر طریق که صلاح می دانید، نگذارید فرزندان انقلاب به دست از راه رسیده ها و عافیت طلبان دیروز و مدعیان امروز که بعضاً خود فاقد هر گونه اعتبار اجتماعی اند، حذف شوند و مقدمه سپردن انقلاب و نظام جمهوری اسلامی به دست نااهلان و نامحرمان فراهم، و ایران در جهان تحقیر و خوار گردد.
ما، ضمن اعتراض شدید و ابراز انزجار عمیق خود از این تحولات ناعادلانه، از حضرتعالی درخواست و انتظار داریم، و امیدواریم که جنابعالی به حکم وظیفه دینی، انسانی، ملی و تاریخی خود حداقل بیزاری و تَنفّر خود را از این اعمال زشت، ستمگرانه و غیرقانونی اعلام نموده، از این گونه اقدامات تبرّی جسته و ندای مظلومیت این عزیزان را به گوش مقامات عالی نظام رسانیده، آنان را انذار دهید و عواقب تلخ و خطرناک این شیوه ها را به ایشان متذکر شوید و بخواهید، و تأکید کنید نگذارند که تنگ نظران و خودکامگان بیش از این تحقیر و تمسخر ارزشهای انسانی و جهانی انقلاب، و نارضایی و سرخوردگی اقشار عظیم مردم را موجب شوند.

جمعی از رزمندگان، جانبازان، ایثارگران و خانواده های شهیدان در گرگان و استان گلستان


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.627 seconds.